1 Ekim 2016 Cumartesi

The Woman Who Still Wants To Marry 아직도 결혼하고 싶은 여자 Still, Marry me | Kore Dizisi | İzlediğim Diziler #4

The Woman Who Still Wants To Marry 아직도 결혼하고 싶은 여자 Still, Marry me | Kore Dizisi | İzlediğim Diziler #3

Herkese merhabaa! Bugün yeni bi Güney Kore dizisi ile karşınızdayım! Bu sefer yine sevdiğim aktör Kim Bum'ın bir dizisini izlemek istedim dolayısıyla bu diziyle başladım. Şuana kadar hep ağladığımız dizilerden bahsettim bu sefer daha eğleneceğimiz bir dizi bu. ^-^ Gelin görinki benim yine ağladığım sahneler oldu ama genel olarak  romantik komedi gibi bir dizi diyebilirim. 2010'da çekilmiş, 16 bölümden oluşuyor.


Konusu; Temel olarak üç kadının hayatındaki değişimleri anlatıyor.Shin Young nişanlısı tarafından evlilik teklifi aldığı gece aldatılmıştır..Bu da yetmezmiş gibi eski sevgilisinden düğün davetiyesi almıştır.Shin Young iş için göreve gittiğinde Kim Bum'umuzla karşılaşır ve olaylar başlar. 

The Woman Who Still Wants To Marry 아직도 결혼하고 싶은 여자 Still, Marry me | Kore Dizisi | İzlediğim Diziler #3

Dizinin başrolünde olan 3 bekar kızdan 2 si evlenmek isterken 1i evlenmeyi düşünmez. 3'üde 30 larındadır dolayısıyla evlenmek isteyen 2 kız yaşlarını çokça kafalarına takarlar. Evlenebilmek için görücü usulü ile buluşmalara giderler. Dizinin asıl ana karakteri olan Shin Young, muhabirdir. Dizinin başlarında gerçekten talihsiz bir kız olarak gösteriliyor, gerçekten konusuna bakınca bunu anlayabiliyoruz. Ben zaten izlerken dört gözle Kim Bum'ı bekliyordum, dizide ilk göründüğünde onun o cool tavırlarına, umursamazlığına bayıldım doğrusu.

The Woman Who Still Wants To Marry 아직도 결혼하고 싶은 여자 Still, Marry me | Kore Dizisi | İzlediğim Diziler #3

Konudan ve başlıktan anlışalacağı gibi baş roldaki kız Shin Young ile Kim Bum arasında birşeyler olur. Açıkçası ben hem dizide hemde gerçek hayatta kızın, erkekten yaş olarak büyük olmasını olağan birşey olarak karşılarım tıpkı nası erkek, kızdan büyük oluyorsa. Buradada Kim Bum'ımızla Shin Young arasında 10 yaş fark var. Aslında bakarsanız kızı sevmiştim, hatta gözlerine makyaj yapılmamış halini daha bi sevdim :D Ama karakter olarak bilemedim. Zaten Kim Bum'ın kusursuz gibi olan baby face'ine biri yakıştırmak zor, o ayrı bi mesele . ^o^ Ama kız, karakter olarak içime sinmedi diyebilirim, beni pekde fazla rahatsız etmedide. Dizide Kim Bum, Shin Young'un yanında daha sessiz,kibar,sakin,narin kalıyor tam olarak bundan bahsediyorum. Ama okadarda kafama takmadım açıkcası çünkü hem izlerken hemde bitince, izlensede olur izlenmesede olur tarzında bir dizi dedim kendi kendime haberiniz olsun. ^-^

The Woman Who Still Wants To Marry 아직도 결혼하고 싶은 여자 Still, Marry me | Kore Dizisi | İzlediğim Diziler #3

Yazımın başında eğlenebileceğiniz dedim ama çok fazla birşey beklemeyin. ^-^ Sadece arada kesit kesit güzel şeyler oluyordu. Kafamı dağıtmakta yarar sağladı diyebilirim. ^-^ Bazı yerlerinde sıkıldım, gereksiz uzatılan veya tekrarlanan olaylardan dolayı. Abartı bulduğum(belki bana öyle gelmiştir.) yerlerde oldu ama bu muhtemelen komik olması için yapılan şeylerdi, o yerler malesef güldürmedi :'). Örneğin Na Ban Suk rolünde olan adamı gördüğümde "ay bu adam niye böyle tuhaf" >.< dedim ama güldürmedide değil. ^-^ Dizide Ha Min Jae'nin annesine bi yandan üzüldüm bi yandan gıcık oldum. Başkasına engel olduğu şeyi kendisinin yapması ayrı bi bencillikti.

Dizide en çok göreceğimiz karakterler yukarıdaki oyuncular. İsimleri;

Kim Bum (Ha Min Jae rolünde)
Park Jin Hee (Lee Shin Young rolünde)
Uhm Ji Won (Jung Da Jung rolünde)
Wang Bit (Kim Boo Ki rolünde)
Choi Chul Ho (Na Ban Suk rolünde)
Park Ji Young (Choi Sang Mi rolünde)

The Woman Who Still Wants To Marry 아직도 결혼하고 싶은 여자 Still, Marry me | Kore Dizisi | İzlediğim Diziler #3

Her diziyle alakalı yazılarımda olduğu gibi bunda spoiler hakkında bir yazı yazmadım. İnanın daha dün bitirdim diziyi, yazacak birşey bulamıyorum şaka gibi... Yani anlattıklarıma göre o kadarda kötü bir dizi beklemeyin, canım sıkkın olduğunda cidden kafamı dağıttı ama çokta önerebileceğim bi mükemmelliyeti yok malesef. Sevgililer arasında geçen şeyler ,birbirlerine olan sevgileri,samimiyetleri,düşünceli halleri, birbirlerine verkdikleri değer hoştu,güzeldi. Ne kadar yorumlayabildim, işinize yararmı bilemiyorum izleyip,izlememeniz konusunda.. Umarım iyi anlatabilmişdir.. 

Siz bu diziyi izlediniz mi? Kore dizisi izliyor musunuz? Bu oyuncuları daha önce görmüşmüydünüz, bu soruların cevabını çok merak ediyorum. Yorum yazmayı unutmayın yoksa merakta kalırım. ^-^ 
Begendigim ve yorumladığım diğer diziler;
Goddess of Fire için burayi tiklayin
My Love Eun Dong için burayı tıklayın.
Orange Marmalade için burayı tıklayın.
Sizinde önereceğiniz dizileri dört gözle bekliyorum..

Huzurla kalıın.. ^-^

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tıklayın.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

*Fotoğraflar bana ait değildir.*

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
FACEBOOK için :
facebook.com/sanatinsaklisirlari
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top