22 Şubat 2016 Pazartesi

Beni Asla Bırakma / Never Let Me Go | Amerikan Filmi | İzlediğim filmler #4

Beni Asla Bırakma / Never Let Me Go | Amerikan Filmi | İzlediğim filmler #4


Herkese merhabaa, bugünlerde bloğa yazı ekleyemediğim için sinirim bozuluyordu, sürekli film izleyip duruyordum.  Kısacası size yorumlayacağım bir sürü izlediğim film var . ^-^ İlk olarak konusunu çok enteresan bulduğum bu film ile başlamak istedim. ^-^

Beni Asla Bırakma / Never Let Me Go | Amerikan Filmi | İzlediğim filmler #4


Filmi izlerken yarısına kadar ciddi ciddi birşey anlamadığım için konusundan biraz bahsetmek istiyorum. ^o^  Filmin geçtiği yıllarda insanlar klonlanarak, üretilen klonlar doğduklarından itibaren bir yatılı okulda yetiştiriliyor. Klonlar,  18 yaşını geçtikten sonra okuldan çıkıp özgürce dolaşabiliyorlar fakat klonların vücutları tamamlandıktan sonra ilk organ bağışlarını yapıyorlar. Zaten bu üretilen klonların amacı; gelişimleri tamamlandıklarında organlarını bağışlamak. Bu klonlar, 4 kez organ bağışlamak zorundalar. 4 kez organ bağışladıktan sonra eğer yaşıyorsan daha fazla organ bağışlamana gerek yok istediğin gibi yaşayabilirsin ama zaten geneli 3. organını bağışlarken hayatını kaybediyor.

Beni Asla Bırakma / Never Let Me Go | Amerikan Filmi | İzlediğim filmler #4


Kısacası başkalarının hayatını kurtarmak için üretiliyorsunuz, doğuyorsunuz ve size bir seçenek vermeden, size fikrinizi sormadan sizin hayatınızı yönetiyorlar. Allahım nasıl acı birşey bu! Bunu anladığımda sinirlerim okadar bozuldu ki! Düşünsenize onlarda insan ama yaşamaya hakları yok... Üstelik 2.organlarını bağışladıktan sonra filmdeki görüntüleri yani zor yürümelerini falan görmek beni dahada beter etti. :( Tamam organ bağışlamak gerçekten çok yi birşey ama bu klonlanmış insanları sanki bir malmış gibi kullanıyorlar, canlı değillermiş gibi. :( Film boyunca o çaresizliği izlemek içimi param parça etti.

Beni Asla Bırakma / Never Let Me Go | Amerikan Filmi | İzlediğim filmler #4


Filmin oyuncularına bayıldım, filmde harikaydı zaten bence. Çekim kalitesi,konusu vesaire herşey güzeldi. Hiç sıkılmadım. Evet başta bu olayı anlamadım ama biraz benden kaynaklı birşey birazda filmin böyle yonlendirmesinden. Çünkü başlangıçta böyle bir bağıştan bahsediyor ama ben ciddi ciddi bağışlanıcağını düşünmedim açıkçası o cümlenin altında başka birşey aradım. Filmin konusunu bile bilmiyordum çünkü, tvde öyle karşıma çıktı, "aa güzel birşey gibi" diyip izledim.

Beni Asla Bırakma / Never Let Me Go | Amerikan Filmi | İzlediğim filmler #4


Filmin sonlarına doğru tabiki yine ağladım. O çaresizliği öyle bir hissediyorsunuz ki, özellikle şu yukarıdaki çocuk varya ( Tommy ) , ay bu nasıl bir rol yapmaktır! Bayıldım doğrusu... Çocuğun oynadığı başka filmleri izlemeyi planlıyorum ben. ^-^ Sadede gelirsek, mutlaka izlemelisiniz diyebileceğim bir film oldu benim için. Cidden bu yazıyı okuduktan sonra bir gün belirleyip izleyin, ardından yorumunuzu buraya bırakmayı unutmayın çünkü sizin görüşünüzü hakikaten merak ediyorum. ^-^

Beni Asla Bırakma / Never Let Me Go | Amerikan Filmi | İzlediğim filmler #4

Bir sonraki yazımda görüşmek üzereeee! Hoşçakalıın! ^o^ AA bu arada! Çekilişimin bitmesine çok az kaldı! Hatta birkaç gün kaldı, katılmadıysanız hemen aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz... ^o^

Çekilişim hala devam ediyor, çekilişime katılmadıysanız burayı tıklayın.
Kawaii Box kutusunun içinde neler var diye merak ediyorsanız burayı tıklayın.
Youtube kanalıma abone olursanız çook sevinirim! Kanalıma gitmek için tıklayın.


Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tıklayın.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)
(Fotoğraflar bana ait değildir!)


Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
FACEBOOK için :
facebook.com/sanatinsaklisirlari
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg


Sevgilerle Yasmin / Yasmin'le Herşeyden Biraz

12 yorum:

  1. Okurken içim acıdı, hiç seyredemem sanırım :(

    YanıtlaSil
  2. izlemediğim bir film, oleey, film bulamıyorum izleyecek, neredeyse hepsini izlemişim iyi filmlerin

    YanıtlaSil
  3. Klonların insan olarak kabullerindeki etik tartışmalar üzerine düşünmek için harika bir film öyleyse. Ama evet çok sinir bozucu... Dört kere organ bağışlamak zorunda olmaları v.s... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hemde nasıl sinir bozucuu *-* İzlerken kötü oluyorken gerçek olabilme ihtimali daha bi beter..

      Sil
  4. İzlerken dayanabilir miyim bilmiyorum ama içim bir tuhaf oldu. İzleyesim de var :) en iyisi içimde kalacağına izlemek ;)

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
  5. son yazımı gördün mü amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi gördüm yaaa ^o^ Çook sevindim gerçekten çok teşekkürler *-*

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
back to top