17 Ekim 2015 Cumartesi

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim


İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim

Herkese haftanın en güzel gününden cumartesi akşamından merhaba ^-^, bu ay içerisinde Inditex Group'tan yani Bershka, Stradivarius, Pull&Bear mağazalarından yaptığım alışverişi sizlerle paylaşmak istedim. Eğer beğendiğiniz bir ürün olursa, bu sezon içerisinde mağazalarında bulabileceğiniz ürünler bunlar ... Ozaman başlayalım. ^-^

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim kot

Tam istediğim ve uzun süredir aradığım rengi bulmam ile birlikte aşık olduğum kot tayt tarzında, bu(sağdaki) dar kot pantolonu Bershka'dan 40 tl ye aldım. Sezon ürün olmasına rağmen, ayrıyetten ürünü ve rengini çok beğendiğim için fiyatını gayet uygun buldum. Dayanamadım bir başka rengi olan koyu lacivert renginide aldım, zaten bu renktede kotum yoktu iyi oldu. ^-^

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim kot

Birçok fotoğraflarını çektim ama rengi en çok bu fotoğrafta ve en yakın çekim yaptığım fotoğrafta gerçeğe yakın çıkmış. Yukarki fotoğraftan azıcık daha koyu bir tona sahipler ama hemen hemen aynı. İkisinin arasındaki farkta ykarıdaki gibi...

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim kot

Valla ben çok beğendim, beğenmesem gidipte diğer rengini almazdım. Hemde diğer ürünlere göre uygun olduğu içinde beni cezbetti, dapdar yapışıyor bacaklarıma tam istediğim gibi.

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim kot

Paçası bana biraz uzun ama zaten kıvırarak kullanmayı tercih ediyorum daha hoş duruyor. Şuan yeni aldığım için bir esneme söz konusu değil, çok uzun vadede kullanımda en fazla belin ve dizlerin hafif bollaşabileceğini düşünüyorum ama onuda pek sanmıyorum çünkü Bershka nın kotlarını kullanırım genelde ve böyle birşeyle karşılaşmadım şuana kadar ama pantolonlarında aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim kot

Renkleri tam olarak yukarıdaki ve aşağıdaki gibi. Üsttekine zaten bayıldım, tam o rengi arıyordum... Bu arada yüksek bel değiller ama düşük belde diyemem. Normal belli işte. ^-^

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim kot

Son olarak bu kotlarla ilgilibirşey demem gerekiyorsa eğer biraz toplanma yapıyor, ama zaten giyindiğinizşey üzerinize tam olan bir tayt değil ise mutlaka toplanma yapar bence,çaresi varsa eğer banada söyleyin. ^-^

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim tişört

Ve ve ve...Bu aralar daha doğrusu bayadır moda olan basics v yakalı tişötler... Ay bunlarıda tam istediğime göre bulmak çok zor, varsada çok pahalı oluyor alt tarafı basics bir tişörte göre. Bu tişörtüde Bershka da gördüm hemdeee 15 tl ye ve hemen kaptımama şöyle birşey var normalde bu tişörtün modeli dar kesim. Ben salaş istediğim için gittim L aldım,normalde S beden giyiniyorum ve bu tişörtün s sini giyindiğimde dapdar oldu e öyle darda istemiyordum, L tam istediğim gibi bol olunca onu aldım.

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim tişört

Ayrıca ben bu yukarıdaki kumaş gibi yumuşacık bir kumaşın üstüne tane tane yuvarlak ipliklerin olmasına bayılıuorum. Çok hoşuma gidiyor, oda güzel denk gelmiş oldu valla... ^-^

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim bandana

Bu aralar bandanalara taktım, çok severek kullanıyorum ve çok güzel bir hava katıyor insana... Bu bandananın rengine bayıldımm,kendisi en enn sevdiğim renktir. ^-^

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim bandana

Bunu Pull&Bear dan 15tl ye aldım. Takıldığında daha yapışık duruyor.

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim bandana

Bu yukarıdaki bandana ise ilk aldığım bandana,siyah olduğuiçin herşeyle uyuyor zaten. Birde şekilli ve kalın olması daha hoş bir görüntü ortaya çıkarıyor. Yukardaki mavi bandanaya göre daha bol durması daha güzel olmasını sağlıyor.

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim bandana

Bu bandanayı ise Bershka'dan 20tl'ye aldım. 

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim çanta

İşte, yaklaşık bir senedir istediğim gümüş çanta. İnternet sitesinde hep vardı ama Türkiyeye gelmek bilmiyordu her sezon modeli değişsede. Bu sefer gelmiş, beni çok sevindirdi.

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim çanta

Ben modelinide çok sevdim orjinal duruyor, içinde fermuarıda var. Baya şey sığıyor içine... Bu çantayıda Stradivarius'tan 45 tl'ye aldım. 

İnditex Group ( Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ) Alışverişim çanta

İşte benim alışverişim bu kadardı, bu sefer şansım yaver gitti sanırım istediğim şeylere kavuştum. Ee siz bu aralar alışveriş yapıyor musunuz? Hangi markaları tercih ediyorsunuz ne önerirsiniz merak ediyorum tabi, yazarsanız çok sevinirim... ^-^

Ay hepimize boll huzurlu boll rahat bir hafta sonu diliyorum... ^-^

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tıklayın.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)


Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
FACEBOOK için :
facebook.com/sanatinsaklisirlari
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

9 yorum:

  1. Çok güzel şeyler almışsın tatlım güle güle kullannnn^^
    Özellikle kotları çok merak ettim Ankara'ya gider gitmez deniciiiim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımmm, bencede dene valla, buz mavisi ve siyah rengide var galiba haberin olsun ^-^

      Sil
  2. Ayy Bershca' ya ben de gideyim ya öyleyse :)
    Hepsi harika, güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  3. Harika parçalar almışsın.Mutlulukla kullan hepsini ;)

    YanıtlaSil
  4. çantaya bayıldım! güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan tatlım saç bantları bu sene oldukça moda :) Çok sevdim:) BLogunu takipteyim bende :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top