3 Mayıs 2015 Pazar

Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #2 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Combinations - Tips #2

Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #2 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Combinations - Tips #2

Herkese merhaba ^-^, iyi haftasonları, keyifli pazarlar öncelikle ^-^. Bugün kombin örneklerinin 2.postunu yazıyorum, ilk kombin örneğini paylaştığım postum için buraya tıklayın. Bugün yine çok sevdiğim bir kombini sizlerle paylaşmış olucam, özellikle ressam şapkasını kullanmayı bayıldığımı belirtmek isterim ve bence bu blüz ile çok iyi bir ikili oldular. 

Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #2 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Combinations - Tips #2

Kombin hakkında vermem gereken bir tüyo var ise buda şapka dışında aksesuar kullanmamış olmamdır. Belki yüzük, eklem yüzükleri kullanılabilir ama blüzün deseni yoğun olduğundan karmaşa yaratmaması için kolye takılmaması gerekeceğini düşünüyorum. Neden buz mavisi kot diye sorarsanız ise aslında blüzün içerisinde fotoğrafta zor farkedilen ama kotla aynı renk olan desenler var buyüzden kullanılabilir olarak gördüm. Bu tür çok renk içeren blüzler gözü yormayacak şekilde içinde bulundurduğu renklerden bir pantolon giyinebilirsiniz. Uzun zamandır almak istediğim fakat henüz güzelini bulamadığım için almadığım asker yeşili pantolon veya tayt bu kombine çok iyi giderdi. Hardal rengide olabilirdi ama biraz gözü yoracağını düşünüyorum.

Ozaman ürünleri nereden aldığıma ve memnuniyet,yorumlarıma geçelim ...

Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #2 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Combinations - Tips #2


Bu buz mavisi kotu Bershka'dan 30 tl gibi bir fiyata aldım diye hatırlıyorum. Bir hatırlatma yapmak isterim ki nasıl siyah giyindiğinizde sizi daha zayıf gösteriyorsa böyle beyaz gibi açık tondaki renklerda sizi daha kilolu gösterir. Örneğin bu kotu giyindiğimde bacağımı daha kalınmış gibi hissediyorum. Neyse hislerimiz bir yana bu dar bir kot, bacağa çok güzel yapışıyor,boyuda çok iyi oldu hatta ama bana göre tek sorunu pantolonun bitiş kısmı yani o dişik kısmı darken onun biraz üstü yani bilek hizası biraz bol olduğundan hoş durmuyor belkide zayıf olduğum için öyle durmuşte olabilir ama bilek kısmında biraz bi bolluk var. ( Sanki baldırdan sonrası boru ginbi iniyor gibi, o dikiş kısmındaki darlıkta ilk fotoğrafta belli ediyor sanki kendini tek ben mi görüyorum :D ) Onun dışında birikme pek yapmıyor o çoğu gıcık pantolonlar gibi. Ben severek kullanıyorum, likralı bir yapısı var sanki çok rahat. Dar olduğu için kangren olmuyorsun yani. :D Gerçi ben kot dedim ama likralı gibi dememdeki kasıt aslında tayt gibide olmasından dolayı. Biz en iyisi buna kot tayt diyelim ama normal taytların renkli hali gelmesin aklınıza kumaş cinsi olarak. Ay anlatamadım. >.<

Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #2 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Combinations - Tips #2

Bana asker desenini hatırlatan bu blüzüde 30tl ye Pull and Bear'dan indirimdeyken aldım. Sıcak tutan bir üst ben çok seviyorum. Sol kolunda fermuarlı bir cebi var, hafif bir ağırlık yapsada bence çok tatlı duruyor. ( Yukarıdaki fotoğraftada gördüğünüz gibi sol kolundaki fermuarlı cep. Boyutu elim kadar falan.) Aşağıda farklı şekilde kombinlediğim taytın paçalarındaki fermuarlada uydu. ^-^ Resimlerde çok belli olmasada siyah,hardal,beyaz ve buz mavisi renklerinden oluşuyor ama buz mavisi pek belli etmemiş kendini fotoğraflarda. Yukarıdaki kotun renginden bir farkı  yok. ^-^


Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #2 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Combinations - Tips #2

İşte buda benim ilk kombine göre daha çok kullandığım 2.seçenek olan kombin. İlk kombinden tek farkı pantolon değişikliği olması. Bu Lacivert taytı Bershka indiriminden 15 tl'ye aldım. Bence fiyatına göre çok çok çok iyi bir tayt. Genelde bu taytın hafif değişmiş versiyonu her sezon oluyor ve indirimlerde çok düşüyor. Çok rahat,dapdar ama siz sıkmayan, düşük belli bir tayt. Ön cepları yok arka cepleri var, paçalarında fermuar detayı var. Bu taytla olan tek sıkıntım çok giyinmekten artık fermuarlarının kendiliğinden açılıyor olması ve okadar gıcık birşeyki anlatam. En kullanışlı taytımdı ya, kararsız olduğum zamanlarda acil yardımıma koşuyordu yani. :( Diyeceksiniz ki e bu kadar ucuz neden yenisini almıyorsun? E akıl edip almamışım,stok yapmamışım, kendimi alkışlıyorum. Ama şöyle birşey var ben bunu aldığımda baya bir giyinmedim, tayt giyinince bacaklarıma çok yapıştığından güzel durmadığını düşünüyordum, alışkında değildim yani gözüme kilotlu çorap giyinmiş gibi geliyordu birde bacakalrım zapzayıf olduğundan. Ama şimdi gözümmü alıştı kilomu aldımda müptelası oldum diye düşünürsem kilo aldım bence ondandır derim ama gözümde alıştı bence ya ^-^. İşte şimdi bakıyorum,bulduğum zamanda genelde mutlaka bi bozukluğu oluyor. -,- Yada ne değişiklik yapıldıysa onu beğenmiyorum falan, öyle yani. ^-^ Taytın fermuar detayıda aşağıdaki gibi..


Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #2 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Combinations - Tips #2

Aksesuarlara geçersek eğer, yine sık kullandığım bu çantayı Pull&Bear'dan 35 tl ye almıştım. Hep küçük çanta lamışım bende, takılı kalmışım. istediğim şeyleri sığdıramamak çok kötü ama bu çantada ne var bilmem baya şey sığdırıyorum. ^-^

Ressam şapkasını neredeyse tüm kış taktım.Ya bayılıyorum bu şapkaya ya, üstelik bu kombine bence süper uydu. ^-^ Bu şapkada dedemin şapkasıymış, çook severek kullanıyorum. Bence sizde bir tane bulundurun. *-* Ayrılmaz ikili falan olduk. =)

Ve işte kış için hergün modelini aradığım ve sonra şans eseri Bershka'da görüp her nekadar rahatsız olsada 100 tlye kaptığım aşağıdaki fotoğrafta bulunan botlarım. Aşığım bu botlara ya o derece. *-* İlk denediğim çok hafif geldi ayakkabılar tabi sadece birkaç dakika giyindiğim için. :D Hergün bunları giyindim resmen ve baya acıttığı zamanlarda oldu yani vurmadı ama tabanı rahatıs geldi ama bence bu görüntü için giyinilir. *-* Sanırım evet rahatlığına göre ayakkabı seçenlerden değil görüntüsü için rahatsız ayakkabı giyenlerdenim. Tabi bunu alınca o kışlık kaba botlarda giyilir mi giyilmez tabi. ^-^ Neyse işte bu kombinle bunu giyinirdim sonuç olarak. *-*

Bugün Ne Giysem ? & Kombin Örnekleri - Tüyoları #2 / What Should I Wear Today ? & Examples Of Combinations - Tips #2

Evet 2.kombinimizde,örneğide,tüyolarıda bu şekildeydi. 1. kombinimin olduğu postu okumadıysanız okumak için buraya tıklayın. Umarım beğenmişsinizdir, yorumlarınızı tabiki herzamanki gibi merakla bekliyorum. ^-^

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

What Should I Wear Today ? & Examples Of Combinations - Tips #2

Hi everyone! ^-^ Happy weekend firstly ^-^. I am writing 'Examples of Combinations' posts second series. If you dont read this posts first series click here for read. I am going to publish this lovely combination with you today. I hope to you love it. I love to use painter hat so much and i love to use  this hat with this blouses.

If i must give you a tip about combination, i am say it : " if you are wearing pattern blusses or mixed blusses ( about color or pattern), you shouldnt wear any accessories, maybe you should wear joint rings but if you must wear an accessories, you shouldnt choose necklace because this blouses is complex so it poop eyes. I prefer hat in accessorise class. If you ask me about ' why did i wear the color of ice blue jean/tights/trousers?' , i will answer this quest with this ' If you are wearing the color of mixed blouses, you can wear 'what has this blouses color' but trousers color shouldnt complex so it poop eyes. I could wear soldier green trousers, mustard trouser too but i prefer to wear ice blue jean and dark blue tights.

Ice Blue Jean; I love this jean/jean tights. Its narrow but i dont know why section of wrist looks like planty. You should look first pic for this, trousers is finishing narrow. ( Trotter is narrow ) But section of wrist is planty, i dont know why. :( But this jean is so comfortable and i love this color. I bought this 30₺ from Bershka. You know, if you want  to look like a slim, you should wear dark trousers. Dont forget, if you want to look like fat(for weak girls), you should wear white or light color trousers. This is a tip for combinations. =* When i wore this jean, i feel like fat. *-*

Blouses; I love this blouses too! Because like a military/soldier's pattern. I bought this 30₺ from Pull&Bear. It has got zipper detail with pocket from left arm.

Dark Blue Tights: About my second combination. It has got zipper detail, i should repair it because it usually open from itself. -,-  Its damaged because i wore so many time. Its so cheap! But i didnt buy second one because when i was buy this, i dont like this tights so i didnt buy second one. :( But now i love this so much! I bought this 15₺ from Bershka. Its in stock 
looks like this tight in Bershka's every seasons. But i cant find my size or tight isnt come to Turkey. :( so i cant buy. -,-

Bag: I bought this 35₺ from Pull&Bear, i like this.

Hat; I love painter hat so much! ^-^ And i love to wear this painter hat with this blouses in combinations! This hat is my grandfather's. I love it =*

Shoes; I found this boots so many time! I love this boots looks. I bought this 100₺ from Bershka. Its not comfortable enough but i dont care about its comfortable because i love this looks so much! *-* 

Yes my second combinations writing thats it! ^-^ If you didnt read first combinations writing click here.:)

I hope tı love this writing, i wonder your comments so much!

See you soon, kisses :*

Yasmin


2 yorum:

Bumerang - Yazarkafe
back to top