30 Eylül 2014 Salı

Watsons INDIRIMI Alisverisim!



Merhaba Arkadaslaaar, son indirim alisverisimide watsonsdan yapmis bulunmaktayiiim. Artik alisverise bi son demeliyim! :) istek listemde olan rimmel london kate moss rujlari indirimde cok ucuz bir fiyata olsada alamadigimi cok uzulerek soyluyorum.:( Nedeni iste testerlarin olmamasindan, neyse huznumu bikenara birakip neler aldigima bi bakalim...


(Resim kaymis ya kuduruma bakmayin:(. )
Mor tonlarinda daha dogal durmasi icin acik renk bir ruj aldim rimmel londondan, sanirim %40 indirimle 10tl ye geldi. Arkadasimin onerisoyle pure beauty nin koyu renkli cc kremini yari fiyatina yani 13tl ye aldim. Son olarak bir suredir begenipte alamadigim ilk once flormarin 10tl ye cikarip suanda satistan kaldirilmasiyla yani uretilmemesiyle bende watsons in sungerini indirimsiz 10tlye aldim. Urunler simdi tanitmiyacagim, bir sure kullandiktan sonra hepsi blogumdada tek tek tekrar misafir olucaklar. Sizde bu urunlerin nasil oldugunu merak ediyorsaniz blogumu takop edip yazacaklarimi kacirmayin. Watsons indiriminden benimle ayni seyi alip begendiginiz yada begenmediginiz seyler varsa yorumlarinizda gormek isterim.

Sag taraftaki bu siteye katilin yazin mavi butona tiklayip blogumu takip ederseniz cok seviniriimm.

Bir dahaki yazimda gorusmek uzere...

Sevgilerle YasminDelRey

2 yorum:

  1. hepsini iyi günde kullanın , bloğunuz çok hoş tak,be aldım bende beklerim

    http://www.soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederiim, tabi kii seve seve geliriim:)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
back to top