25 Eylül 2014 Perşembe

Gratis Bayram INDIRIMI!! / Gratis Alisverisim


Merhabalaaar, bugun sabahin korunde yani indirim baslar baslamaz kendimi bi gratise attim ve istek listemdeki cogu seyi aldim diyebilirim! Hala almak istedigim ama indirime girmesini bekledigim urunlerden biride rimmel london in kate moss rujlarii ve flormarin cc kremleri. Ikisi ustune cok olumlu yorumlar okudum vede tavsiyeler aldim. Buyuk merak ve heyecanla onlarida almayi bekliyorum. Simdi gelelim aldiklarimaaa..



The balm bahama mama, %50 indirimle 16.75 tl ye aldim. Yuzume boyut kazandirmak icin istiyordum.
The balm transparan pudra, %59 indirimle 16.75 tlye aldim. Transparan olmasi cok hosuma gitti vede ihtiyacim oldugundan denemek istedim.
The balm kapaticilar, %50 indirimle 13.75 tl ye aldim. Aslinda yuzde kontur yapmak icin pata fondoten bir diger degisle pata krem alicaktim cunku yuz konturunde onlar kullaniliyor. Indirim fiyatila hem uygun hem begenilen krem fondoten olarak the balmi buldum gene. Megersem bloglarda okiduguma gore fondoteniyle kapaticalarinin icerigi ayniymis. Okadar buyuk almak benim icin gereksiz olurdi bende tenimden 2 acik ton ve 2 koyu ton olarak bunlari sectim. Fondoten keemi 20tl civarindaydi indirimli hali.
Fircalar, toplam fiyati 8 tl falan olmustur heralde indirimli fiyatiyla. Bunlari sirf idareten aldim yoksa almak istedigim onca firca varkii simdilik idare etmem gerek.
Wetn wild Comfort zone, indirimsiz 20tl ye aldim. Daha fazla bekleyemedim hem renkleri hosuma gitti hemde simli oluslari. Bu paleti almamin nedeni cok olumlu yorumlar okumam ve far paletine ihtiyacim oldugundandi. Bakalim benim yorumun ne olucak.
Birde islak mendil aldimm.
Alisverisimin sonuna geldiiik ben bunlari aldim en yakin zamandada hepsiyle ilgili goruslerimi blogda teker teker paylasacagim. Siz indirimden ne aldiniz? Benim aldiklarimdan kullandiklariniz varmi varsa yorumlarinizi merakla bekliyorum.

Bloğumun sağ tarafında bulunan 'bu siteye katılın' yazan mavi butona tıklayıp beni takip etmek istermsiniz? Yazılarımıda kaçırmamış olursunuz:)

Sevgilerle YasminDelRey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top