2 Ağustos 2014 Cumartesi

The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner - Siyah Likit Eyeliner

The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner - Siyah Likit Eyeliner

The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner - Siyah Likit Eyeliner

Merhaba, bugün size The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner - Siyah Likit Eyeliner'ından bahsetmek istiyorum. Alıp almamakta kararsızsanız eminim bu yazıyı okuduktan sonra kendinize göre alıp almayacağınıza çok rahat bir şekilde karar vericeksiniz. Gratis indiriminden yaklaşık 13tl ye aldım. İlk önce ben neden the balmın eyelinerını tercih ediyorum onu söylemek istiyorum. Çok rahat bir kullanımı var çünkü ince uçlu bir yapısı var ayrıca içeriğinde bulunan ürünler gayet doğal, kimyasal maddeleri içermiyor. Ama gerçeği söylemek gerekirse bir eksi noktası var. Eger akmayan bir eyeliner istiyorsanız kesinlikle the balmı tercih etmeyin. 

The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner - Siyah Likit Eyeliner


Neden? Diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Çünkü içinde kimyasal madde içermediği için doğal olduğu için diğer markaların eyelinerı gibi suya dayanıklı olmuyor. Yani aslında çok normal birşey çünkü ne çok akmayan eyelinerlar var ama içinde kim bilir nasıl kimyasallar vardır. Şahsen ben kimyasal olmasındansa akmasını tercih ederim. Hafif nemlenince,terleyince akmıyor, bazende aynaya bi bakıyorum nasıl aktığına şaşırıyorum yani, Ayrıca gözünüz yaşardığında eyelinera değerse akma oluyor. Ben sabahın köründen geceye kadar makyajlı gezdiğim için biliyorum ki gayet kalıcı silinmiyor. Tabi gözün yapısına göre değişir, sulu yapılı gözlerde gözyaşı değmesine gerek kalmadan akabiliyor. Rengi tam siyah o açıdanda çok iyi. Hatta eyelinerimin markasini soran cok olmustur renginden dolayi. Göz makyaj temizleyicisine göre temizlenme kolaylığı değşiyor. Kısacası kullanımı rahat, akabilen simsiyah bir eyeliner. İndirimli fiyatıda çok uygun. Karar sizin :) Umarım yazım faydalı olmuştur:) yorumlarınızı merakla bekliyorum:)

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tıklayın. :) :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;

TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey

INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari

GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts

GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com

YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.

Sevgilerle YasminDelRey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top