5 Ağustos 2014 Salı

The Balm Cabana Boy Allık / The Balm Cabana Boy Blush

The Balm Cabana Boy Allık / The Balm Cabana Boy Rouge

The Balm Cabana Boy Allık / The Balm Cabana Boy Rouge


Merhabaaa, bugünki misafirimiz The Balm Cabana Boy Allık. İlk aldığım ve en sevdiğim allıklrdan diyebilirim. Almadan önce beyaz tenli birinin elinde baktığımda çok koyu duruyordu bende toz pembe gibi durdu. Tozutma yaptığını söyleyemem ama yapıyor diyende olmuş, bence kişiden kişiye, kullanıma göre değişiyor, Ben sabahın köründe sürüyorum, çokda fazla sürdüğüm söylenemez ona rağmen akşama kadar iyi kalıyor. Sabah sürdüğümle bir değil tabi ki, çok sürseniz yüzünüzdeki görüntüsü yine azalır ama tamamiyle uçacağını sanmıyorum. Ben düğüne gider gibide sürmek istemiyorum, nolur nolmaz diye yanımda taşıyorum. Pigmentasyonunun iyi olduğunu düşünüyorum. Her zaman ki gibi kabındaki o güzel mi güzel görüntüsü, aynası ve mıknatıslı kapaklı olması vazgeçilmezimiz. Mıknatıslı kapağı sayesindede rahatlıkla çantamda taşıyorum açılıp dağılma korkusu olmadan. Ben şuana kadar bi sorun yada pişmanlık duyacağım birşey gözüme çarpmadı buyüzden sizede rahatlıkla alabileceğinizi söyleyebilirim:) Gratis indiriminden yaklaşık 15 tl ye aldığımı hatırlıyorum, gayette uygun bir fiyat:)


The Balm Cabana Boy Allık / The Balm Cabana Boy Rouge

The Balm Cabana Boy Allık / The Balm Cabana Boy Rouge

Siz The Balm'ın bu allığını kullandıysanız sizinde görüşleriniz okumak isterim :) Sağ taraftaki anketimede katılmayı unutmayın ^-^


Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.

Sevgilerle YasminDelRey

Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top