22 Ocak 2017 Pazar

İlkbaharı Anımsatan Soft Lila-Yeşil Tonlarında Göz Makyajım

İlkbaharı Anımsatan Soft Lila-Yeşil Tonlarında Göz Makyajım

İlkbaharı Anımsatan Soft Lila-Yeşil Tonlarında Göz MakyajımHerkese merhaba! ^-^ Bugün, başlıktan da anlayacağınız gibi ilkbaharı anımsatan, lila ve yeşil tonlarında olan bu soft göz makyajımdan bahsedeceğim. Her ne kadar bakışlara bir hüzün katsada bu iki rengi bir arada görmek bana çiçekleri hatırlatıyor, huzur veriyor valla. Göz altlarıma kapatıcı sürdükten sonra göz kapağıma lila farımı parmağımla iyice yaydım ( Lila renginin daha yoğun bir şekilde pigmentli gözükmesi adına fırça ile sürmedim.) daha sonra katlanma bölgesine ve gözümün uç kısmına,  karıştırma fırçamla yeşil rengini iyice sürüp dağıttım. Kullanmış olduğum karıştırma fırçama daha fazla far almadan,kendinde kalan farı göz altlarıma sürdüm.  Hafif bir renk verdi. Sonrada sadece üst kirpiklerime maskara sürerek göz makyajımı bitirdim.

İlkbaharı Anımsatan Soft Lila-Yeşil Tonlarında Göz MakyajımKullandığım ürünler; 

*Wetn Wild Comfort Zone far paletindeki yeşil rengi.

*Wetn Wild I'm Getting Sunburned 3'lü far paletindeki lila rengi.

*Essence I Love Extreme Maskara

*Catrice Full Coverage Concealer Kapatıcı

*Loreal True Match Concealer

İşte benim göz makyajım bu şekilde, beğendiniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum. ^-^ Bu arada bu tonlarda bildiğiniz güzel bir far paleti varsa önerilerinizi bekliyorum. ^-^

İlkbaharı Anımsatan Soft Lila-Yeşil Tonlarında Göz Makyajım

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tıklayın.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)
(Fotoğraflar bana aittir!)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
FACEBOOK için :
facebook.com/sanatinsaklisirlari
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg


Sevgilerle Yasmin / Sanatın Saklı Sırları

4 yorum:

  1. geçişleri biraz daha karıştırma fırçasıyla dağıtsaydın mükemmel diyecektim :) onun dışında tonları beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ve soft bir makyaj olmuş :)

    https://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top