26 Temmuz 2015 Pazar

Yaz Tatili İçin Bavulumda Neler Var ? / Seyahat Çantamda Ne var?

Yaz Tatili İçin Bavulumda Neler Var ? / Seyahat Çantamda Ne var? 

Herkese merhabaa ^-^ , sonunda herşeyi bir kenara bırakıp, tatile gitme fırsatını bulduğum için çok mutluyum. ^-^ Normalde bu paylaşım, tatile gitmeden yapılır ama daha bi yaz temalı olsun dedim. Youtuber ların çektiği, blogger larında yazmaya başladığı bu "çantamda ne var" vs. konulu yazılar çok ilgimi çekmişti, bende yaz tatiline çıkarken bavulumda ne var? yazısı hazırladım. Aslında çok daha ayrıntılı yapmak isterdim ama ne fotoğraf makinesini(annem fotoğraf kursuna gidiyor.) ne de laptopumu getirebildim çünkü bu tatile sadece ablamla gidiyorum ve bavullarımız zaten epey ağır, onlarıda taşıyacak güç bulamadım valla dolayısıyla telefondan yazmak,düzenlemek epey zor anca bu kadar oluyor. ^-^ Bu kadar konu dışına çıkmak yeter, ozaman başlayalım. ^-^

Yaz Tatili İçin Bavulumda Neler Var ? / Seyahat Çantamda Ne var?

Bavulu annem Tchibo dan almış, fiyatını tam hatırlamıyorum ama 200 küsur olabilir. Epey rahat ettirdi beni,taşınması bakımından... Kendisi 15 kiloyu geçiyodu >.< Eve çıkarana kadar öldüm demek doğru olur. :') Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi sağ tarafında fermuarlı bir bölüm var oraya mayo, iç çamaşırı, bakım ürünlerim ( saç,cilt ürünleri vs...) vs yani temel ihtiyaçları falan koydum. Sol tarafa yani ana kısma normal kıyafetlerimi yerlestirdim. 

Yaz Tatili İçin Bavulumda Neler Var ? / Seyahat Çantamda Ne var?

Kıyafetlerimin çoğunu indirimden aldım, indirim alışverişi yayınımda olucaklar... ^-^

Yaz Tatili İçin Bavulumda Neler Var ? / Seyahat Çantamda Ne var?

Makyaj malzelerimi, Stradivariustan aldığım bu makyaj çantasına koydum. 22 tl falandı galiba fiyatı... Yaza uygun allıklarımı, hep kullandığım far paletimi, çoğu rujumu, pudramı,fırçalarımı,kremlerimi aldım. Bakım ürünlerimi koyucak uygun bir çanta bulamadım, H&M de çok güzel bir çanta vardı, şeffaf pembe 24 tl falandı. Onu çok beğenmiştim ama bulamadım çok güzeldi ya :( . Bende akmayacak şekilde saç yağlarımı,kremlerimi,vücut losyonumu,parfümümün ağızlarıni kitledim koydum.


Bu çantayı Koton'a girer girmez o güzelim mavisi (en sevdiğim renk) gözüme çarpmıştı. Hemen kaptım. ^-^ Palmiye deseninide ayrıyetten çok severim zaten, cüzdanmış ama plaja giderken önemli şeyleri koymak için almıştım, bavuldada takılarımı koymak için kullandım bu çantayı... ^-^


Vee, olmazsa olmazlarımdan kitaplarııııım ^-^ Son zamanlarda çok kitap aldığımdan ve okumadığımdan seçmekte çok zorlandım çünkü hepsi birbirinden güzel gibi geliyor. <3 Aşağıdaki bu 3 kitabı yanıma aldım,  okuyunca düşüncelerimi burada sizlerle paylaşacağııııım.... *-*

Yaz Tatili İçin Bavulumda Neler Var ? / Seyahat Çantamda Ne var?

Evet belki detaylıca anlatmadım,belkide herkesin yanına aldığı ürünler bunlar ama bu yazıyı yazmasam olmazdı. :D Ben Bodrum a tatile gidiyorum, siz tatile gidiyor musunuz gittiniz mi nereye gittiniz merak etmiyor degilim tabii ^-^ Yorum kısmında sizin yorumlarınızı bekliyor olacağıım, hepimize iyi tatilleeeer! <3

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tıklayın :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

4 yorum:

  1. Yayinladigin fotograflar gozukmuyor bende nedense 😐 bir de telefondan bakayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya inanirmisin dun bende farkettim, sinirim bozuldu. Yayini yapamicam diye, birisi yazsin diye bekliyodun ama simdi baktim oldu galiba?

      Sil
  2. Ya inanirmisin dun bende farkettim, sinirim bozuldu. Yayini yapamicam diye, birisi yazsin diye bekliyodun ama simdi baktim oldu galiba?

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar 🤗 Detaylı yazınız için teşekkür ederim. Oldukça faydalı bir yazı olmuş. Ben de sizinle tatil çantası hazırlamak konulu bir blog yazısını paylaşmak isterim, izninizle: https://www.tarz2.com/tatile-gitmeden-once-cantanizda-neler-olmali ☀️

    Sevgiler,

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top