11 Haziran 2015 Perşembe

Avon Colortrend Hot Chocolate Dudak Balmı - Nemlendiricisi / Avon Colortrend Hot Chocolate Lip Balm


Avon Colortrend Hot Chocolate Dudak Balmı - Nemlendiricisi / Avon Colortrend Hot Chocolate Lip Balm

Merhabaa, canımın çok blog yazmak isteyip ne yazsam diye karar veremeyip 6 gün boyunca birşey yazamayıp bloğu boşladım, tebrik ediyorum kendimi. :') Neyse bugünki konumuz Avon'un bir ara çok çok satılan dudak balmı, temamiz ahşap ve kahverengi ağırlıklı. ^-^ Ütopyanın reklamını yapıyorum sanki ama çok uydu :D. Bu arada ütopya demişken bu Serkan'ın ürünü ama Serkan'ı tuttuğum anlamına gelmez, deli bir Tuncay hayranıyım. ^-^ Şuan gittikçe konu dışına çıkıp, ütopya izlemeyenleri iyicene sıktım, kusuruma bakmayın. ^-^ Konumuza dönersek bu dudak balmını ben lisedeyken yani yıllar önce, 3-4 sene oldu galiba işte o zaman aldım. Geçen gün çekmecemin arka kısmında gördüm, bloğa konuk olsun dedim.

Avon Colortrend Hot Chocolate Dudak Balmı - Nemlendiricisi / Avon Colortrend Hot Chocolate Lip Balm

Avon'un Colortrend adı altında her sezon bu dudak balmlarının yeni çeşitlerini çıkardığını hatırlıyorum, ben Sıcak çikolatalı olanu yani bunu birde çilekliyi aldım. ( Çilekliyi aradım bulamadım,bulursam ondanda bahsederiz.) Ben yeşil elma kokusunu çok severim, yeşil elmalı çeşidi çıkmıştı sonraki dönemlerde ama almamıştım, şimdi o aklıma geldi neyse feci bir şekilde sıcak çikolata koktuğunu söyleyebilirim bunu. Hatta öyle tatlı kokuyoki bizim sınıftaki kızlarda hep bunlardan vardı, yenicek kadar tatlı denilebilir. Gel gör ki kokusunu severek kullandığım bu balmı kokusu sona değişti gibi oldu, çok soğudum, baya kullanmadım sonrada unuttum.

Avon Colortrend Hot Chocolate Dudak Balmı - Nemlendiricisi / Avon Colortrend Hot Chocolate Lip Balm

Kokudan bahsetmişken, kokusu olup tadı olmayan balm olsun ruj olsun kıcası dudak ürünü olsun çok az ürün vardı, yada bana az denk geldi. Genelde kokusu varsa tadıda vardır, kokusu iyi güzelde bir dudak ürününün tadı olmayacak ya, okuyanlar bilir hiç kullanamam yani. Bununda tadı vardı, inanın sırf dudağım nemlensinde napiyim dercesine sürüyodum çünkü tadı tabiki beni rahatsız ediyordu. Belkide kokusu öyle yoğunduki tadı pek olmasada aldanmışta olabilirim, şimdi deniyemiyorum kaç sene olmuş... Geçenlerde hiç düşünmeden sürdüm dehşet bir tadı vardı tabi, sonra jeton düştü kaç yıllık olduğu. :') Dudağa sürülünce ben bir kalıp varmış gibi hissediyordum açıkcası, orta derecede bir nemlendirmesi vardı. Fiyatına göre bence iyi bile, ben indiirmli fiyatıyla 3.5 tl'ye almıştım.

Avon Colortrend Hot Chocolate Dudak Balmı - Nemlendiricisi / Avon Colortrend Hot Chocolate Lip Balm

Ben yukarıdaki fotoğrafı içeriği falan sanıyordum meğersem içeriği yokmuş oyüden birşey diyemeyeceğim, dudağa sürülünce hafif bir renk veriyor. Aşağıdaki resimin rengi çok açık gözüküyor, iyi ayarlayamamışım bilgisayardan okuyosanız ekranı eğmeniz size yardımcı olucaktır. :D İşte benim bu balm ile ilgili yorumum bu şekilde, unutmadan ambalajına değinecek olursam eğer; asansörlü olduğundan bazen balm yukarda kalıyor asansör etki etmiyor yani çok açınca bozuluyor, kapağınıda kaparken balm deymeden kapatmak zor buyüzden çok az yükselterek kullanmanızı tavsiye ederim. ^-^

Avon Colortrend Hot Chocolate Dudak Balmı - Nemlendiricisi / Avon Colortrend Hot Chocolate Lip Balm

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz


Avon Colortrend Hot Chocolate Lip Balm

Hi everyone! ^-^ I have bought this balm when 3-4 years ago from Avon. Its 3.5₺ with sales. This balm smells like hot chocolate(intense). I am so sad for this balm's taste because i dont like taste the lip. This lip balm's moisturize iste mediom degree. Not bad, not good but good for this price. When i rolled on my lip this lip balm, i feel intense taste, intense product, i feel like dies. This balms color is transparant but a little brown. Packing is not bad,nad good again because when you used elevator for roll this balm to your lips, elevator is break down. The balm is staying the pack :( Yes i summaried this writing for translate, sorry for little english. ^-^

Kisses :*

2 yorum:

Bumerang - Yazarkafe
back to top