16 Nisan 2015 Perşembe

Avon Color Trend Kapatıcı / Avon Color Trend Concealer (Medium)

Avon Color Trend Kapatıcı / Avon Color Trend Concealer (Medium)

Herkese merhabaaa, bugün bir zamanlar Avon temsilcisiyken aldığım ve aynı zamanda ilk kullandığım kapatıcı olan Avon Color Trend Concealer'dan bahsedicem. Sanırım bunu alalı 2 sene falan oldu ve gördüğünüz gibi nerdeyse hiç kullanılmamış. Belki 2-3 defa kullandım diyebilirim, birşey olur lazım olur diye bozulsun bozulmasın şurda dursun bi kenarda diyordum ve kısmeti bugüneymiş ki bloguma konuk oldu. Çöpe gitmiş olsaydı elimizde resim olmayacak. ^-^ Neyse çok konuştum, lafı daha fazla uzatmadan kapatıcımıza geçelim... Color Trend, Avon'un en uyugun fiyatli yani hem kalite hem fiyat olsun Avon'un diğer ürünlerine göre düşük olan markadır. Artık göz altı morluklarımdan rahatsız olmaya başlamıştım ki tabikide uygun fiyatı beni çekti ve hemen sipariş ettim, hiç araştırma yapmadan. Gerçi araştırma yapsamda pek bir sonuç çıkmıyorda neyse, ozamanlar bu araştırma huyum yokmuş demek. Kapatıcım elime ulaştı ve bir heyecanla hemen denedim tabi dururmuyum. ^-^ Ozaman bu konularla pek ilgilenmesem bile kapatıcılığı beni tatmin etmemişti açıkçası. Ruj şeklinde olması, ambalajı bence gayet iyi, kremsi bir yapısı var ama bence sürümü zor. Ben göz altlarıma sürdükten sonra serçe parmaklarımla dağıtıyordum. Ben bu kapatıcıyı göz altlarıma, burnuma uyguladıım, tabi azda olsa o morlukların aydınlanması ( hele ki ilk kapatıcım, ilk deneyimim ) beni çok mutlu etmiştir. Tabi ki kısa sürdü. Birkaç dakika geçti ve kapatıcıyı uyguladığım yerler kaşınmaya başladı. Hani sanki tüy geçdirirler ya yüzde aynen öyle burnum ve göz altlarımda bir kaşıntı tuttu, ardından burnumda kızarıklıklar meydana geldi. Birde zonklamaya başladı sanırsın, tabi hemen yıkadım sildimm. Kaşıntıdan ölüyordum, bitmek bilmedi. Neyse sona biraz zaman geçince dedim ki bundan olmamıştır, bi daha olmaz diyerek yine sürdüm vs. aynı şeyler tekrarlandı. Sonra tabi bi daha sürer miyim ? Hemen rafa atıldı... 

Avon Color Trend Kapatıcı / Avon Color Trend Concealer (Medium)

Çok zaman geçtiğinden kutusu tabi çoktan çöpe gitmiş bundan dolayı içeriğinede bakamadım maalesef. :( Ben medium rengini almıştım ablamda light. Ablamda böyle bir sorun olmadı, sorun olmamasına rağmen çokta kullanmadı. Ben esmerlerde hassas cilde sahip pek kişi tanımıyorum, hatta genelde hassas olmaz diye biliyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemem tabi ama işin gerçeği cildim baya hassas mı çıktı yoksa markadan kaynaklanan birşey mi bilemedim. Fiyatını tam hatırlamıyorum muhtemelen 5 tl falandı indirimli haliyle. :)

Avon Color Trend Kapatıcı / Avon Color Trend Concealer (Medium)

Malesef, yüzümde uygulanmış bir şekilde resim koyamadım. Hem bu sorun tekrarlanır diye hemde alalı 2 sene geçmiş, daha hali kalmamıştır. :D

İşte benim bu kapatıcıyla yaşadıklarım, düşüncelerim böyle. Ya siz bu ürünü kullandınız mı, kullandıysanız veya çevrenizde bu ürün hakkında bir yorum duyduysanız yorumlarınızı merakla bekliyorum. 

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

****

Avon Color Trend Concealer

Hi everyone! :) I bought Avon's Color Trend Concealer when i was Avon's representative. I used this concealer 2 or 3 times because when i used this concealer, my eyes and nose's were starting to itch and red points. I was dying from itch. I am brunette and i had never hear ; brunette's is sensitive skin yet but i think my skin is sensitive or this concealer's content is interest. I bought this concealer when 2 years ago so i throwed the concealer's box to waste and i dont know this concealer's content now. I bought this concealer 5₺ with sales i think. This concealer's packing is like a rouge and structure is like a cream.  About concealer is medium degree, concealer isnt shut my dark circles. ( I didnt put here images abot dark circles with concealer because concealer is too old and i have a problem with it. ) I bought Avon's Color Trend Concealer ton is (color)medium.

Yeaph! My thinks and problems thats it. Did you use this concealer? I wonder your comments. ^-^

 Please comment my post and if you like my posts and you want to more english posts in my blog; please follow my blog and write a e-mail to me about this. ( If you want to follow me click here :) 

For contact with me, look up in this post. Links are there .:)

See you soon, kisses :*

Yasmin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top