10 Ocak 2015 Cumartesi

BonusBay ile PetShoptanEve Alisverisim

BonusBay ile PetShoptanEve Alisverisim

Merhabaaaalaar! :) Bugün BonusBay ( tr.bonusboy.com ) aracılığıyla petshoptaneve.com 'dan sipariş verdiğim ürünler kargoyla geldi. BonusBay uygulamasıyla Sebibebi sayesinde tanıştım ve iyi kide girip kayıt olmuşum. Çok yararlı bir uygulama olduğunu düşünüyorum. 2 gün önce petshoptaneve adresinden alışverişimi yaptım ve hemen kargoya verildi, kargoya verildiğinde mesajıda geldi. 2gün içerisinde kargom evime ulaştı. Şahsen daha kısa sürede bile gelirdi ufak bir talihsizlikten dolayı bir ürünümü daha sonra gönderecekler. Bunu mailde detaylı biçimde belirttiklerinden ne kadar memnun oldum anlatamam. 50tl ve üstü siparişte kargo bedavaydı, bende bu miktardan yüksek bir meblağda siparişimi verdim ve benden seçeneklerden hediye seçmemi istedi. Bende multi vitamin macunu seçtim ama kargom geldiğinde fazladan 4 tane daha hediye gönderilidğini farkettim ve ekstra sevindiiim. :) Yani Gourmet'ten 2 konserve + 1 minik poşet mama ve küçük bir fare daha hediye göndermişler. Tabiki Cooper'a hiçbir fare dayanmıyor gelirgelmez parçalamış fareyi. Kısacası ben hem BonusBay ın bonusundan hem Petshoptaneve adresinin hediyelerinden,indiriminden,teslimatından çok çok çok memnun kaldım. Umarım böylede devam eder. ^-^  Cooper'ında nasıl memnun kaldığını görüyoruz, meraklı şey. Mini paket mamanın bir kısmını yedi bile, hemde nasıl götürdü bir görseydiniz...

BonusBay ile PetShoptanEve AlisverisimBonusBay ile PetShoptanEve Alisverisim


Aldıklarım

BonusBay ile PetShoptanEve Alisverisim Proplan Mama

Proplan kısırlaştırılmış kedi maması (10kg) indirimli fiyatıyla 217tl
(-kısırlaştırılmış kedilere özel kaliteli bir markanın maması)
2 adet PisiPisi kalın tanecikli kum (10kg'ar) indirimli fiyatıyla toplam 40 tl
(-yeniden gelecek olan ürünlerim bunlar)

Hediyelerim

BonusBay ile PetShoptanEve Alisverisim Gourmet MamaBonusBay ile PetShoptanEve Alisverisim
1* Gourmet Perle Izgara tavuklu mama

BonusBay ile PetShoptanEve Alisverisim Oyuncak Fare

2* minik fare
-İçinde kıpırdayan bir taş var ve bu Cooper ın oldukça ilgisini çekiyor.

BonusBay ile PetShoptanEve Alisverisim Gourmet Konserve

3* 2 ader Gourmet konserve mama


4* Benim seçtiğim Gimpet multi vitamin ekstra macunu
- İçerisinde 12 temel büvitamini barındıran bu macun kedinin deri,tüy sağlığını korur ve bakım yapar. Bağışıklık sistemini, görme yetisini, canlılığını güçlendiren , tüy dökümünü azaltan bir macun. Ödül amaçlı kullanılabilecek lezzetli bir macunda denilenebilir. Kapağını açar açmaz Cooperın susmadan miyavlayıp etrafımda dört dönmesinden belli olmuştu. :)

BonusBay ile PetShoptanEve Alisverisim Proplan Mama

Iste benim BonusBay araciligiyla petshoptaneve adresinden yaptigim alisverisim boyle. Siz bonusbay kullaniyormusunuz veya petshoptaneve adresinden alisveris yaptiniz mi? Kedime alabilecegim bir urun tavsiyeniz varmi yorumlarinizi herzaman bekliyorum. :)

Burdan petshoptaneve adresine tekrar tesekkur ediyorum. :)

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin. :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)


Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;


TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey

INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari

GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts

GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com

YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg


Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.


Sevgilerle YasminDelRey




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top