29 Ocak 2015 Perşembe

Avon Naturals Şeftali ve Pamuk Tohumu Özlü Balm

Merhabalaar, tatilde olmama ragmen bloga fazla yazi yazamamis olmam benim icin sinir bozucu bir durum oldu. Neyseki bu durumu telafi etmek icin cok guzel seyler hazirladim. ^-^ Bugun bloguma konuk olan urun Avon Naturals Şeftali ve Pamuk Tohumu Özlü Balm.

Avon Naturals Şeftali ve Pamuk Tohumu Özlü Balm

Dudaklarimin balma en ihtiyaci oldugu zamanda siparis verdigim bir balm. Çok tatlı bir kokusu var, tam bir şeftali kokusu. Normalde Tatlı kokan rujlar illaki insanı çeker ama tadı varsa o ruju kullanmayı tercih etmiyorum veya kullanamıyorum. Bununda çok tatlı bir kokusu var ama tadı yok yani benden o konuda tam puanı aldı. Bu balmı vücudunuzdaki kuru bölgelere ( dirsek uçları, göz kapağı, dudak .. vs ) uygulayabiliyoruz. Ben dudaklarım için kullanıyorum ve her nekadar vazelin gibi katımsı bir yapısı olsada çok hafif bir dokusu var. Dudaklarımda ağırlık yapan balmlarıda sevmiyorum, dudağımda bir kalıp varmış hissi yok. Dudaklarımıda gayette yumuşattı, adı gibide pamuk gibi yaptı denilebilir. Ürünü kendimce etkili bulduğumdan benimde yanımdan ayırmadığım bir üründü taaaki daha kolay kullanabilen bir ürün bulana kadar. Neden derseniz eğer ambalajı bence hijyenik açıdan iyi değil, çünkü ben bunu dışarıya giderken çantamda taşısamda parmağımla dudağıma sürdüğüm için her zaman süremiyorum. Elin temiz olmasına dikkat edilmesi gerek ve herzaman elimiz temiz olmuyor. Kim mikroplu parmağını ürüne bulaştırıp dudaklarına sürmek ister ki ? Tabi kide normal ruj ambalajı şeklinde olan ürünleri tercih etmek daha mantıklı çünkü parmağımıza temas etmeden direk kuru bölgeye sürülürdü. Bence bu önemli bir sorun, yeni balm aldıktan sonra pabucu dama atılsada aksam yatarken sürülebilecek veya ev içerisinde rahatlıkla sürülebilecek bir ürün.15ml yani göründüğü kadar büyük değil. Yanılmıyorsam 5tl gibi bir fiyata almıştım :) . Kuru olan bölgeyi nemlendirdiğini ve pamuk gibi yaptığını zaten söylemiştim yani kısacası ambalajı dışında düşünmeden alabileceğiniz bir ürün diyebilirim rahatlıkla. :) Son zamanlarda akşam yatarken sürüp sabah çok güzel bir sonuç aldığım bir ürün. ^-^ Peki bu ürün sizin kullandığınız bir ürün mü veya en çok sevdiğiniz ve tercih ettiğiniz balm hangisi merak konusuu :))

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.

Sevgilerle YasminDelRey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top