29 Kasım 2014 Cumartesi

Novocrin Extrait Dora 125ml Papatya Ekstreli Renk Acici Sac Spreyi

Novocrin Extrait Dora 125ml Papatya Ekstreli Renk Acici Sac Spreyi

Merhabalaar,  bircok kisinin dogal gozukmesini isteyerek sacini boyattigini yada papatya suyu vs. Gibi acicilarla actigini cok kez duydum. Bu yaz bizde heves yapipi iyi bir arastirma yaptiktan sonra Novocrin in papatya ozlu sac acici spreyini aldik.  Unutmadan, eczanelerden bulabilirsiniz. 30 tl ye eczaneden almıştık.

Novocrin Extrait Dora 125ml Papatya Ekstreli Renk Acici Sac Spreyi


Sac rengini hafifce acarak dogal bir gorunum elde edildigini, sari veya acik kahve tonlarindaki saclarin kullanmasini vede boyali saclarin kullanmamasini soyluyor. Kullanim talimatinda ise saclar yikandiktan sonra istediginiz sekil surup dagitip,tarayip, fon tuttuktan sonra gunese cikmanizi soyluyor. Ve en onemli kismi ise her uygulama arasi 2-3 gun beklemenizi soyluyor.

Novocrin Extrait Dora 125ml Papatya Ekstreli Renk Acici Sac Spreyi

Ablam duzenli bir sekilde kullanarak ve talimatlara uyarak sacinin acilmasini sagladi. Saci kiyu kahve ama acilmaya musait bir sac buyuzden bu spreyi kullanmakta bir tereddut yasamadi. Sahsen gorunusu dogal ama bir acidan boyanmis gibide durmuyor degil. Belki de uzun sure kullandigindandir. Sacinin cinsjni bozacak bir durumla karsilasmadi, sacini hic boyatmadi. Resimden sacin boyali oldugunu dusunenler olabilir bu sadece spreyin etkisi. Ben bu rengi cok begendim hemde ton gecisinde kotu bir goruntu yok.
Novocrin Extrait Dora 125ml Papatya Ekstreli Renk Acici Sac Spreyi


Sacinin koku ile ucu arasindaki fark iste boyle. Sizler icin normal ortamda ve gunes isigina dogru cekilmis birkac fotograf koydum. Resimlerde tyryncu gibi ciksada gercekte sac tonunun bal rengine yakin ve daha dogal gozuktugunu soyleyebilirim. Hatta ablamin resmini cektikten sonrada kendisi bile sasirdi bu tona. Ama soyle diyebilirimki kullanilan bircok spreyden iyi ve dogal bir gorunum icin boyatmanizada gerek yok. Bence bu renkteki saça göre ton olarak çok bile açmış.

Novocrin Extrait Dora 125ml Papatya Ekstreli Renk Acici Sac Spreyi


Önemli püf noktaya gelirsek, benim saçım siyah ve açılmaya çok müsait bir saç hiçbirşey sürmeden açık kahverenk tonlarına gelip aynı bu farkı kendi kendine yaratıyor. Bende bu spreyi kullandım ama her uygulama arası 2-3 gun beklemeden hergün duştan sona sürüp tarayıp fön tutup güneşe oturdum. Saçımı açmasını bırakın saçımı mahvetti, allahtan sadece uçlarına yapmıştım. Evet saçı açtı ama uçları resmen yandı süpürge gibi oldu. Yani bu olaydan çıkarmamız gereken şey talimatlara uymanız gerekiyor arkadaşlar. :) elbette çoğunuz talimatlara harfiyen uyuyodur ama benim gibi sabırsız olan kişiler çıkabileceğinden hiç iyi birşey yapmış olmassınız haberiniz olsun. :)

Novocrin Extrait Dora 125ml Papatya Ekstreli Renk Acici Sac Spreyi


Bu yazının hazırlanması için uzun bir süre beklendiği için ve cok merak edilen konular arasında olduğu için her yorumunuzu çok merakla bekliyorum. Sizde bu spreyi yada bu çeşit bir spreymi kullandınız yoksa boyatmayımı tercih ettiniz. Saçtaki değişimi ve yazımı nasıl buldunuz hepsini yorumlarda görmek isterim. :)

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya  Buraya tıklayabilirsiniz. :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.

Sevgilerle YasminDelRey



2 yorum:

  1. Tatlım çok güzel bir yazı olmuş ablan bunu yazın mı uyguladı acaba? şimdi almak istiyorum ama neredeyse kış aylarındayız malum şimdi uygulasam verimli olur mu bilemedim :(

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederimm yorumun için, evet yazın uyguladı ama güneşe tutmadan sadece fön makinesiyle kurutarak sonuç alan birçok kişi duydum ve okudum yani bence verimli olur. :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top