14 Kasım 2014 Cuma

Avon Summer Breeze Nemlendirici Vucut Spreyi

Avon Summer Breeze Nemlendirici Vucut Spreyi

Merhabaaa, bu aralar sinavlardan basimi kaldirip size yazamadim. Cok yazmak istesemde vicdanim el vermedi diyebilirim:) Ozaman simdi eskiden avon temsilcisiyken bir suru aldigim ve avon urunleri arasinda en memnun oldugum urunlerden  biri olan Summer Breeze Nemlendirici Vucut Spreyi'nden bahsedicem.

Avon Summer Breeze Nemlendirici Vucut Spreyi


Oncelikle arkasindaki kullaniminda yazdigi gibi vucudumuzun istege kalmis belirli yerlerine sıkıp ovalayarak dagitiyorsunuz. Bu urunu cok sevmemin nedeni kokusunun bir harika,bir muhtesem olusuydu. Kokusu oyle guzel ki, bu se4inin dus jelinide almistik. Beraber surunce koku daha kalici oluyordu, sanki parfum sıkmissin gibi hafif,kalici ama ayni zamanda guzel koku. Ben yazin parfum kullanmayi tercih etmedigimde vucut spreylerini yada losyonlarini tercih ediyorum. Yazin disari cikarken vucuduma boca ettigim vucut spreyimde buydu tabiki. Az sursesinizde kokusu oluyor tabiki, boca etmemin sebebi heryerimden bu kokunun yogun gelmesini istememdi sadece. Vucududa guzel bemlendiriyor, sivimsi bir krem buyuzden kolayda dagiliyor. Cokta sıkmayada gerek kalmiyor. Dedigim gibi avondan yaklasik 7  tlye falan aldim. Ama ozamanlar bunun kampanyasi oldugu icin 2 urunu 1 fiyatina almista olabilirim, hepsini ayri ayri aldigimi hatirlamiyorum. Herneyse eger vucudunuz icin bir nemlendirici, yarin kokusu icin kullanacaginiz bir sprey ariyorsaniz vede fiyati uygusa kacirmadan alin diyebilirim. :)

Avon Summer Breeze Nemlendirici Vucut Spreyi


Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya Buraya tıklayabilirsiniz. :) Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;

TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.

Sevgilerle YasminDelRey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top