19 Ekim 2014 Pazar

Rimmel London 180 nolu Vintage Pink Ruj


Merhaba arkadaslar, bugun sizlere Watsons indiriminden aldigim Rimmel London'in 180 numarali Vintage Pink adli rujundan bahsedicem.


 Bu aralar mor takintim almak istedigim ruj ve ojelere yansidi. Rimmel London'in standinda hangi kate moss rujunu aliyim diye dusunurken bu rengi gordum ve asik oldum. Sonra ogrendim ki rimmel in kendi rujuymus ve hatirladigim kadariyla 18tl falandi. Kate moss a takili kaldigim icin almadan cikmistim ki 2gun gecmeden yine bir watsons magazasina girdim ve dayanamadan bu ruju kaptim. Sansima %40 gibi bir indirimi vardi yani bana 10 tl civarina geldi. Oylesine mutlu oldum ki size anlatamam. Neyse simdi gelelim rujun ozelliklerine, begendigim ve begenmedigim yanlarina...



(Resimleri farkli ışıklarda ve gunes isiginda cektim ki renk farkliliklari daha rahat gorunsun diye)
Ilk basta cok hosuma giden bir yani olan kolay surulusu sanki dudakta kayiyormus hissi veriyor, dudaginiza surdugunuzde sanki parlaticiymis gibi duruyor yani mat degil. Bununda yanisira dudagim hic kurutmuyor aksine oyle yumusak ve nemli bir yapisi var ki dudaginizi nemlendiriyor ve haliyle yumusacik yapiyor.


Biraz uzulecegimiz bir konuya gelirsek kaliciligi yumusak ve kayganligindan olsa gerek birsey yiyince yada sicakbirsey icince gidebiliyor yani ben nezaman yiyip icsem gitmis oluyor. Onun disinda yani yiyip icilmesse kaliciligina soz edilecek birsey yok gayet iyi. Kusurlarida belli ettigini soyleyemem bu acidanda cok iyi. Benim rujda aradigim tek ozellik aslinda kokusunun olmamasidir. Hatta bu ruju ilk almadan ciktigim zaman bir tadi oldugu icin vazgecmistim daha sonra rengine dayanamayip aldim. Tadi var ama ruju surmeden once balm surersem azaliyor hatta hic tat almadigim oluyor. Belkide aman aman bi tadi yoktur sadece ben bu konuya biraz onem verdigim icin hemen algiliyorda olabilirim. Her nekadar kokusu olsada diger guzel ozelliklerin yaninda bunu unutup,rengine bayildigim icin en sevdigim 2.ruj diyebilirim. Kokuyla ilgili bir sorununuz yoksa bence kesinlikle dusunmeden alabileceginiz bir ruj tabi benim icin.




Umarim yazimi begenmissinizdir ve eger bu ruju denediyseniz fikirlerinizi merakla yorumlarda bekliyorum. Sorulariniz icinde herzaman acigim soylemeden gecemicem.

Eger yazilarimi begeniyorsaniz ve daha fazlasini
 Gormek istiyorsaniz sag taraftaki bu siteye katilin tusuna veya google cevrelerinize ekleyebilirsiniz. Okudugunuz icin tesekkur ederiim.

Sevgilerle YasminDelRey


2 yorum:

  1. bu ruju ben de kullanıyorum. Rengi çok hoş da benim yüzüme çok gitmedi. Sende güzel durmuş. Beğendim, mutlu günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
back to top