6 Ekim 2014 Pazartesi

Kalyon Yaği Ve NK Oje Ile Kisa Ve Sagliksiz Tirnaklara Elveda!


Herkese merhaba, hayirli bayramlar yeniden. :) Bugun sizlere nk oje ve kalyon yagi ile tirnaklarinizin uzamasina yardimi ve saglikli turnaklara kavusmanizdan bahsedicem. Bu yasa geldim hala tirnaklarim uzun ve saglikli degil sebebi ise tabiki tinaklarima bakmayip onlari koparmamdi. Artik o goruntuden oylesine utaniyordum ki ellerimi gostermemeye baslamistim artik buna bi son vermeliyim dedim. Gratis e gittim ve tirnak guclendirici,besleyici ve bakim yagi olan turuncu kalyon yagini ve ustunde sertlestirici ve guclendirici yazan turuncu nk ojeyi aldim. Kalyon yagi hayirladigim kadariyla 6tl, nk oje ise 2.50 tl civarlarindaydi. Tirnaklarimi zarzor uzattigim zaman kiriliyordu ve dahada cabalamiyordum uzatmak icin buyuzden uzatan tirnak ojesi almadim. Sonucta tirnak beslenir ve guclenirse saglikli bir sekilde uzar ve kirilmaz zaten. Kendi irademle tirnaklarimi koparmamaya calistim bi songun yani 7.gun kurcaladim sonra biraz torpuledim buyuzden bir onceki resimle arasinda bi fark gormesseniz bu benim sucum.



Her aksam yatmadan once ojemi cilardiktan ve ellerimi yikadiktan sonra kalyon yagini fircasi yardimiyle tum tirnaklarima surdum, sakin bol bol surmeyin ben birkez batirip kapagina akitip yagi azalttiktan so ra tum parnaklarima surdugumde bile yag fazla geliyor. Fircayla surdukten sonra yagin hissini azaltana kadar tirnagimi ve tirnak etlerini ovaladim kac dakika surerse sursun. Daha sonra onun iyicene emilimni bekledikten sonra (ilk gunle iki saat bekletiyodum daha sonra usenmeyle birlikte saburim bu 10dkya falan indigi bile oldu) nk ojeyi surdum. Sonra ertesi aksama kadar boyle kalicak, yani her aksam cikarip, yaglayip ojeyi tekrar surdum. Yani her aksam bunu tekrarladim. Sabahlarida yirnaklarimin resmini cektim ne derece faydali oldugunu gormeniz icin. Bence cok faydasi oldu, gercekten ise yaradigi gupe gunduz ortada tabi eger tirnaklarimi koparmazsam. Bu tirnaklarimin bakimsiz hali yani manikur olmadigi icin tirnak seklimin ve tirnak etlerin goruntusunden dolayi sizden ozur diliyorum. Manikurlu son halinin resmini blogun sonuna saklayacagim, yaptirinca yaziyi guncelleyecegim arada ugrayip bakmayi unutmayin.
Manikurlu halinin olmasini beklemeden su yaziyi heyecanla yazmak istedim iyimi yaptim kotumu bilemedim,  gerci simdi keske bi bir hafta daha bekleseydimde daha uzayip manikurlu haliyle yazardim demeye basladim bile... neyse gelelim gun gun tirnaklarimdaki farka...







Iste bu yagin ve oje nin tirnaklarima katkisi gun gun boyle oldu, ben iyi bir gelisme oldugunu dusunuyorum. He egerki bunlara para yatirmak istemiyorsnaniz bence limonlu suda tirnaklarinizi 15dk bekletmekte bir cozum, belirli araliklarla yapmak tirnaklariniz gercekten guclendirip sertlestiriyor bunu ilk yaptiginizda bile anlayabilirsiniz. Ben sadece tirnaklarimin daha ustune dusmek istedim, hemen bir sonuca ulasmak istedim bu urunleri tercih ettim ama haftada bir limonlu suyuda aksatmamak benim icin cok faydali olsa gerek. Ama unutmayin bu urunleri kullandiginizda herseyi urunden beklemeyin tirnaklariniz koparmamak sizin elinizde asil onemli olan sey o zaten. Tirnaklarinizin guclu kalmasi icinde onlari incitecek seyler yapmamakla birlikte elinizin cok suda kalmamasi gerektigini hatirlatmak isterim...

Umarim yazim faydali olmustur,iyi anlatabilmisimdir insallah. Eger sizinde bir fikriniz varsa veya bu urunlerden kullandiysaniz yorumlarinizi bekliyorum.
Daha sonra tirnaklarin beyaz kalmasi, tirnak bakim rutini ile tekrar karsinizda olacagim...

Blogumun sag tarafindan blogumu takip etmeyi unutmayin dilerimki blogumu sık sık ziyarete gelirsiniz. Bir sonraki yazimda gorusmek uzeree:)

Sevgilerle YasminDelRey

1 yorum:

Bumerang - Yazarkafe
back to top