23 Ağustos 2014 Cumartesi

The Balm Whats Your Type Black Maskara - The Body Builder

The Balm Whats Your Type Black Maskara - The Body Builderv

Merhaba, universite durumlarimdan dolayi bir sure size yazamadim. Ama simdi burdayim ve sizlere tanitacak cok guzel urunlerim var. Mesela bugun sizlere The Balm Whats Your Type Black Maskara - The Body Builder Mascara'sindan bahsetmek istiyorum. :)

The Balm Whats Your Type Black Maskara - The Body Builder


Benim çok beğenip ablamın beğenmediği maskara. Neden diyeceksiniz cunku ablam kirpikleri birbirine yapıştıran maskaraları tercih ederken ben tarayıp,kirpikleri ayıran maskaraları tercih ediyorum. Dolayısıyla bu maskara kirpikleri tarıyor ve birbirinden ayırıyor. Rengi siyah gozleri epey one cikariyor. Bide hep maskaralarin iyisine bakiyoruz ama birazda surmesini bilmek lazim. Dipten baslayip uca dogru fircayi dondurerek surerseniz kirpikleriniz hem uzun hem kivrik durur. Maskarayi iyice yedirin ve daha yoğun durmasını istiyorsanız 2.kati surun, emin olun gozleriniz cok ön plana cikacaktir :). Evet demin sizlere sürmesini bilmek lazım diyen ben aşağıdaki fotoğrafta iyi süremediğimi görebilir. :D yada şöyle söyliyim bu postu 6 aydan fazla önce yazdım ya kirpiklerim eskiye nazaran gürleştide bu fotoğrafta kirpiklerimi seyrak görüyorum yada bu postu yazdığım zamanlarda iyi sürememişim. Ki bence sürememişim çünkü kullanmayı en sevdiğim maskaralardan biri bu , nedenlerinden biride içeriğinden dolayı rahatlıkla kullanabiliyor olmamdır. Bildiğiniz gibi Paraben ve talk gibi kimyasal maddeler içermiyor. İçeriğine yukarıdan, fırça tipine aşağıdan bakabilirsiniz. Bu arada eski postlarıma bakıyorumda ozamandan bu zamana kendimi hakikaten geliştirmişim, ekstra düşünceler ekleye ekleye bir hal oldum ya. ^-^ Ben en iyi yakın bi zamanda bu maskara gözümdeyken tekrar çekip buraya koyayım, farkı görün. ^-^

The Balm Whats Your Type Black Maskara - The Body Builder


The Balm Whats Your Type Black Maskara - The Body Builder



bu urunu gratististen hatirladigim kadariyla 13 yada 15 tl civarinda indrimdeb aldim. Ben surdugum surece akma yapmadi, kirpiklerimi dokmedi yada nokta nokta goz altima dokulmedi. Kisacasi tercih edebileceginiz guzel bir urun indirimli fiyatiylada beni cezbetti şahsen. Umarim yazimi begenmis ve size iyi tanitabilmisimdir. Hakkinda sorulariniz veya yorumlariniz varsa zevkle cevaplarim :)

Yazılarımı beğeniyorsanız ve kaçırmak istemiyorsanız sağ taraftaki bu siteye katılın butonuna veya buraya tiklayin.  :)Bu yazı hakkındaki yorumlarınızı,görüşlerinizi, sorularınızı merakla bekliyorum. :)

Bana Ulaşabileceğiniz Başka Adresler;
TWITTER için :
twitter.com/YasminDelrey
INSTAGRAM için :
Instagram.com/sanatinsaklisirlari
GOOGLE PLUS için : plus.google.com/u/0/+YasminDelRey/posts
GMAİL için : yasmindelrey@gmail.com
YOUTUBE KANALI için : http://www.youtube.com/channel/UCjTzVEOKxVttOkDgB1nXaqg

Yazimi okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.


Sevgilerle Yasmin DelRey / Yasmin'le Herşeyden Biraz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
back to top